Reklamace
Reklamace zasílejte na adresu:
eD’ system Czech, a.s.
reklamační odd.
Novoveská 1262/95
709 00 Ostrava
Provozní doba reklamačního oddělení:
Po - Čt: 8.00 - 17.00 hod.
Pá: 8.00 - 16.30 hod.
Osobní reklamace - Ostrava
Po - Pá: 9.00 - 16.30 hod.
DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ
Kontrola zásilek
Při doručení zboží přepravní službou prosím zkontrolujte, zda-li nejsou balíky viditelně poškozeny. V případě poškození kontaktujte ihned příslušného přepravce a sepište s ním zápis o škodě. Dodatečné reklamace již nejsou průkazné a dopravci je mají tendenci zamítat.
Příjem reklamovaného zboží:
597 444 304
Informace o stavu reklamačních zakázek:
597 444 301 mobilní telefony, ACER, FUJITSU-SIEMENS, INTEL,paměti, LG, CPU, MICROSOFT
597 444 302 SEAGATE, MAXTOR, HITACHI, MATROX, BELKIN, MSI, ASUS, GIGABYTE, GENIUS
597 444 303 HP, WD, Viking, D-Link
597 444 304 modemy, monitory, VERBATIM, IMATION, HERCULES, CANON, EPSON
597 444 307 CREATIVE LABS, LITE-ON, X-COMP, LOGITECH
597 444 322 TEAC, SONY optika, 3COM, ATI, CLUB-3D, škody přepravy
Reklamační číslo AVZ
AVZ číslo je identifikační číslo vaší konkrétní reklamace. Díky AVZ číslu můžete sledovat průběh reklamačního procesu u konkrétního reklamačního případu.
Žádost o AVZ číslo lze podat:
- e-mailem: retail-rma@edsystem.cz