Přihlašovací formulář
Přihlašovací jméno
Přihlašovací heslo




Zapomenuté heslo|Zaregistrovat se
Osobní údajeObjednávkyPorovnáníOblíbenéReklamaceOdhlášení
Zpět

Reklamace

Reklamace zasílejte na adresu:
eD’ system Czech, a.s.
reklamační odd.
Novoveská 1262/95
709 00 Ostrava

Provozní doba reklamačního oddělení:
Po - Čt: 8.00 - 17.00 hod.
Pá: 8.00 - 16.30 hod.

Osobní reklamace - Ostrava
Po - Pá: 9.00 - 16.30 hod.

 

DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ

Kontrola zásilek
Při doručení zboží přepravní službou prosím zkontrolujte, zda-li nejsou balíky viditelně poškozeny. V případě poškození kontaktujte ihned příslušného přepravce a sepište s ním zápis o škodě. Dodatečné reklamace již nejsou průkazné a dopravci je mají tendenci zamítat. 

Příjem reklamovaného zboží:   597 444 304

Informace o stavu reklamačních zakázek:

  597 444 301   mobilní telefony, ACER, FUJITSU-SIEMENS, INTEL,paměti, LG, CPU, MICROSOFT
  597 444 302   SEAGATE, MAXTOR, HITACHI, MATROX, BELKIN, MSI, ASUS, GIGABYTE, GENIUS
  597 444 303   HP, WD, Viking, D-Link
  597 444 304   modemy, monitory, VERBATIM, IMATION, HERCULES, CANON, EPSON
  597 444 307   CREATIVE LABS, LITE-ON, X-COMP, LOGITECH
  597 444 322   TEAC, SONY optika, 3COM, ATI, CLUB-3D, škody přepravy

Reklamační číslo AVZ

AVZ číslo je identifikační číslo vaší konkrétní reklamace. Díky AVZ číslu můžete sledovat průběh reklamačního procesu u konkrétního reklamačního případu.

Žádost o AVZ číslo lze podat:

Kde reklamovat